Thursday, November 13, 2014

Bye October, we won't miss you.

...until next Halloween.




Podzim je sám o sobě zvláštní. Těšíte se na období svetrů, tumblery s čajem nebo kafem, těšíte se na tu typicky podzimní barvu listí, Halloween...  Ale na druhou stranu, co ta zima? Vítr? Do školy za tmy, ze školy za tmy. Chybí mi sluníčko.

Říjen se odehrál v duchu školy. Nebo kultury? Tak nějak obojí.
S mamkou jsem byla na Jesus Christ Superstar v Karlíně, v Sasazu jsem si vyzpívala hlasivky s Passengerem a v Lucerně jsem nechápala, jak Wich dostal všechny ty lidi na jedno pódium v jeden večer!?

One and only Passenger

Všichni, kteří odmítli lístek (zadarmo!!! měla jsem ho navíc...) udělali chybu, PROTOŽE tohle byl neuvěřitelný zážitek! On má tak magic voice, že to snad není možné. Přiznávám se. Neznám každé slovo, každé jeho písničky. No koho to zajímá? I Hate, všude známé Let Her Go, Live's For The Living, Hearts On Fire... Ale hlavně to, jakým způsobem si dokáže získat publikum. 2 minuty celé Sasazu zpívalo "lalala" z I Hate, než se Mike zase ukázal.


Girls night out

Ano, moje maminka je profesionální tleskač. Roztleskávání celého divadla je zcela běžná věc (lidi jsou ignoranti a nejradši by netleskali vůbec), ale tleskací sólo byla novinka. No já se nasmála (muzikál sám o sobě byl celkem vážný). Bylo mi líto pána, který seděl vedle mě...asi 10x si leštil brýle a furt nic neviděl (I know how you feel, bro). Už už jsem vytahovala hadřík z kabelky a on se zrovna smířil s tím, že do konce představení uvidí jen půlku pódia haha.
Btw všem doporučuji nákupy v Tescu kolem 9/10 hodiny - nikde fronty, klídeček.


Dj Wich X Champion Sound

Jsem malá a nosím brýle = moc toho nevidím. Ne a opravdu nevidím přes dvoumetrového týpka (thank you a lot). Stáli jsme někde v půlce Lucerny vedle zvukařů, takže nejen, že jsem viděla pouze díky zábradlí, na kterém jsem seděla, ale já jim ani nic nerozuměla lol. Pravda je, že atmosféra byla kouzelná. Koncert v Lucerně jsem nikdy nezažila a hodně mě to překvapilo, kolik lidí se tam narvalo. Konečně jsem "viděla" a "slyšela" Majka Spirita.
#1 ale stále zůstává Paulie Garand. Moje true love. A ano, musím se pochlubit i vám (všichni ostatní už to slyšeli nespočetně krát). Paulie mě pozdravil v Boulvardu. Čekala jsem na tortilku a on si tam z ničeho nic nakráčel s kámošema. Pravda, měla jsem čepici Garand Brand, ale zdravit nemusel. Já to fakt nečekala.


American Halloween party

Jak jsem psala minule, chodím na English private lessons a jeden můj úkol byl "Socialize with Americans" (Jediné HWs, které dělám haha). Takže jsem 31. vyrazila do Prahy. V jednu chvíli nás bylo kolem 60 v jednom bytě a z těch všech lidí, které jsem potkala byli Češi jen 3. Nebyla jiná možnost, než mluvit anglicky (vodka is a good helper). Moje English je prý advanced wohoo!

Foreign people trying to speak czech? Definitely the cutest shit ever.


No comments:

Post a Comment