Thursday, December 11, 2014

Corazón de Praga

¡Hola! Me llamo Daniela y hablo un poco Español...

To be honest - španělština mi moc nejde. Jediné, v čem vynikám jsou věci, týkající se jídla haha. Řeknu vám, jak se španělsky řekne svíčková na smetaně s houskovými knedlíky, ale že bych uměla skládat věty nebo časovat slovesa, to ne.

V posledních dnech se toho moc neodehrálo...


Po delší době jsem opět zapnula Tinder a světe div se - spousta Čechů (teď nevím, jestli je to vlastně dobře nebo špatně haha). Takže časem možná (doufám) bude další článek o Tinder seznámení, které stálo za to.

Přibližně před 3 měsíci jsme dostali zadaný projekt na Español s tím, že máme natočit video, kde každý z nás bude mluvit španělsky o jakékoli památce v ČR. Na kameru jsem nikdy nemluvila ani česky, natož španělsky (jupí, už se těším na au pair video pro rodinky hahaha), takže jsem tam vysmátá jako sluníčko. Možná ještě nějaké video přibude, protože se mi točení/editování docela zalíbilo. Odpoledne s Mončou bylo super a hodně jsme se nasmály. Zasloužíme si minimálně 1* haha. Jen už bych si mohla zapamatovat, že se nevyplácí dělat věci na poslední chvíli. Video jsme točily v neděli (den před deadline) a já šla spát, kvůli editování, ve 4 ráno.

Viděla jsem The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 a abych byla upřímná, čekala jsem od toho víc. Knížky jsem si zamilovala. První díl filmu byl super, u druhého jsem v půlce usnula (ještě jsem ho nedokoukala) a teď jsem měla možnost zajít si do kina na díl třetí. Film by byl fajn, ale nic moc se v něm neodehrálo. Dvě hodiny jsem čekala, kdy se tam objeví věci, o kterých jsem četla v knížce. A nic. Uvidíme, jaká bude druhá část.

Stalo se samozřejmě mnohem víc věcí, které stály za to, ale víme, jak to chodí. Začíná se mi to v hlavě zase všechno míchat, tak abych už neodbočovala od tématu...



No comments:

Post a Comment