Thursday, January 1, 2015

01/01/15


I remember year 2014 like it was yesterday



Another year of hell

Asi jako každý touto dobou si říkám, že letos budu opravdu cvičit tak, jak bych si přála. Letos už té vysněné postavy dosáhnu. Letos se toho nevzdám. Proč většina lidí hubne na léto, přes Vánoce pak nabere 10kg a já to mám naopak? Koho zajímá ploché břicho pod 100 vrstvami oblečení? Mě to teda pěkně štve. Takže tímto článkem si slibuji, že rok 2015 bude při nejmenším v tomhle směru lepší, než rok předešlý. 

Jedním z postů do budoucna bude Bucket List. Seznam věcí, kterých bych chtěla dosáhnout, míst, která chci vidět... Určitě to všichni znáte.
V plánu mám také 365 days in photos, tak snad to vydržím.
Co se týče školy, main goal bude dostat se do čtvrťáku. Nothing else matters.


Adélka

Moje soulmate. Jestli mi tuhle slečnu neseslalo nebe, tak nevím haha. S Áďou jsem se seznámila díky knížce pro Míšu. Známe se od srpna a ve většině věcí jsme na tom stejně, nebo hodně podobně. Až si někdy říkám, jestli je to vůbec možné. Není den, kdy bychom si nenapsaly. Není den, kdy by nepadlo slovo o Americe. Adélka bydlí ve Svitavách (v Praze je jen Tue-Fri kvůli škole), takže se moc často nevídáme, ale můžu s čistým svědomím říct, že je true friend. Máme společně countdown na 30. června 2016. To je den, kdy oficiálně končí školní rok (nás se to ale netýká, protože já budu maturovat a Áďa bude dělat státnice). Je to ale den, kdy začínají ty opravdové prázdniny a my budeme připravené opustit naši rodnou hroudu. Momentálně nám zbývá 576 days (1 year, 6 months & 28 days).



Hodně štěstí do nového roku i vám!

No comments:

Post a Comment