Monday, March 2, 2015

Happy 6th birthday to my lovely princess!

Dneska je to přesně 2191 dní, co se narodilo moje blonďatý štěstíčko


Živě vidím, jak jsme jeli pro mamku do porodnice a přivezli si to malinký miminko s černými vlásky. Po 13 letech, co jsem byla zvyklá na svoje pohodlí a pozornost to byla docela změna. Už to nebylo jen 'Dáda tohle, Dáda támhleto...'. Najednou jsem byla velká ségra a musela se starat. Od ježdění s kočárkem na náměstí po přebalování plínek. A ono BUM a najednou je 6 let za námi. Neuvěřitelný, jak ten čas letí. Vždycky tu pro mě budou a já tu budu pro ně <3.
Takže Štěpánko, dneska už po 546874651. VŠECHNO NEJLEPŠÍ!
Děkuji, že mi tolik měníš život, i když jsi ještě takový prcek.
P.S.: I love you.


I přes to, že jsem za celé dva měsíce nenapsala ani řádek, blog stále někdo navštěvuje. Takže vám chci moc poděkovat za sledovanost (byť nejsem žádná blogger diva). Rozepsala jsem 3 články, ale mám teď samé dark thoughts a nechci sem postovat něco, s čím nejsem ani trochu spokojená. Ale teď se budu zase snažit, slibuju.
And special thanks for reading my blog goes to Cyprus (Prague is waiting for you Giorgos!)

P.S.2: Dort dělala mamka a bude ráda, když mrknete na Michaelle's Cakes a třeba dáte like.

Hezký začátek do nového týdne!


No comments:

Post a Comment