Thursday, July 30, 2015

Summer holidays - relax or not?


Bloggerka roku ze mě nebude...

Ne, že bych někdy měla takové ambice, ale upřímně mě štve moje činnost / nečinnost. Jak to ostatní jen dělají? Je můj život tak nudný, že není o čem psát? Bylo by o čem psát, kdybych se k tomu dokopala? Nebo je to nějakým těžko vysvětlitelným působením vesmíru?


9/10

Poslední měsíc ve škole, byl crazy. Čím blíže bylo uzavření klasifikace, tím nervóznější jsem byla. Vážně jsem se bála, že si dám 3.ročník ještě jednou. Nejen že by můj American dream byl o rok dál, ale 5 let místo 4 na naší škole by bylo vážně peklo. Zřejmě při mně stáli všichni svatí a JÁ JDU DO ČTVRŤÁKU! (oslavný taneček)


Buy now or cry later.

Ano, asi jsem posedlá. Jakmile mi zůstatek účtu, ukazuje více, než 20kč, nakupuju. Ospravedlňuji se tím, že jsou to hlavně věci ve slevách, nebo něco, co opravdu potřebuji (a že můj šatník potřebuje kompletní změnu!). Před dovolenou to byly převážně tílka, letní obuv, plavky a jak je u mě zvykem - spousta jídla. Taky jsem si konečně objednala protein, BCAA a shaker od myprotein.sk když už to bylo tak výhodně. To bych prostě nebyla já.

Slasti a strasti létání  #1

Bylo 1. července ráno a já balila poslední drobnosti, které jsem p
řed odjezdem na letiště ještě potřebovala. Nevím, jak jsem to dokázala, ale letos snad poprvé se dal kufr bez problému zapnout. Sedíme v autě, míjíme sjezd z dálnice a asi o 30 vteřin později začínají auta před námi blikat a my se tak dostáváme do kolony (dvě bouračky na stejném kilometru). To už se mamčina cestovní horečka mění v panickou hrůzu. Naštěstí jsme vyrazili dřív, takže na letiště jsme se dostali včas. Nevím proč, ale jednoduše miluju ten prostor za pasovou kontrolou. Je to tam takové... jiné. Mísí se tam slzy, smích, arrivals, departures a také lidé z celého světa. A ano, je tam moje nejoblíbenější Victoria's Secret s jejich 50%off.


Sunny Beach 2015

Miluju ALL INCLUSIVE! Všechno to jejich jídlo <3 na to bych si asi dokázala zvyknout. Byli jsme ve stejném hotelu, jako minulý rok, takže jsme přesně věděli co a jak. Dvakrát jsme si udělali výlet do nedalekého Nessebaru a jednou jsme jeli do aquaparku.

11 dní u moře - váleníčko, koupáníčko, papáníčko, opalováníčko... Ale bych si nějak odpočinula? Spíš mi přišlo, že s každým dalším dnem mě energie opouštěla.

The magic of Tinder

The Bulgarians
Když už ho mám, tak proč ho nezapnout i v Bulharsku? Na Sunny Beach jezdí hlavně mladí, kteří paří all day, all night, takže pravděpodobnost, že s někým matchnu byla 1000x vyšší, než u nás ve Zdicích hahaha. A neskončilo to jinak, než že jsem se vracela domů se slzami v očích. Hned druhý den byl match s Bulharem. Dopadlo to tak, že teď projíždím Skyscanner a přemýšlím, jestli si ještě neudělat týdenní dovolenou... Co vy? Používáte Tinder?


Strasti a slasti létání #2

Myslím, že naše dovolená by nemohla skončit lépe, než tím, že by nám uletělo letadlo! Nechali nás na hotelu a my jsme si museli zavolat taxi hahaha. To už jsem si fakt přišla, jako ve filmu. Ve finále jsme doběhli na check-in 45 minut před odletem. Myslím, že můj běh po letišti někoho určitě pobavil. Take a closer look at our boarding passes (y).




A postcard from a far <3

Cesta nebyla nejlepší, ale doma na mě čekalo překvápko whoop whoop! Od minulého článku, již víte, že jsem do Texasu posílala balíček pro Houdičku a čekala jsem kdy mi od ní dorazí pohled. Ona se ale rozhodla, že pohled vloží do balíčku s nějakou maličkostí. Hned po rozbalení obálky jsem ucítila naprosto bezkonkurenční vůni čokolády!
Děkuji, moc si toho vážím a už teď vím, že Reeses bude v USA my favorite <3.

Krásný den vám všem, ať jste kde jste!

1 comment:

  1. Jupíjééé :)) Jsem ráda, že ti to udělalo radost.! A evidentně máme stejný vkus na kluky a nedivím se, že čekuješ letenky :D pusu.! :)

    ReplyDelete