Thursday, February 18, 2016

Matching: Part 1


V pátek 29.1. jsem odeslala přihlášku, v pondělí mi byly ověřeny reference a v úterý to přišlo... Náš slavný matching! Je to trochu zvláštní pocit. Celou dobu si říkám 'Já to fakt udělám', ale až v tuhle chvíli mi začalo docházet, že už to doopravdy dělám. Každou chvíli jsem blíž a blíž tomu velkému snu ♥.



#1 family Arlington, VA

Moje úplně první rodina, která si mě přidala hned druhý den po schválení. Přidali si mě, když jsem byla zrovna v práci. Zřejmě jsem je nezaujala, protože večer už jsem je na profilu neměla, takže ani nemůžu říct, co byli zač.


#2 family Washington, DC

Holčička 2 roky a v Červenci přibude miminko. Podle toho, co měli v přihlášce, se mi rodina mi líbila, moc milý přístup. Ale bohužel toho v přihlášce víc neměli, než měli... Chyběly fotky, schedule i Au Pair Letter. Taky se mi moc nezamlouvá, že auto bych měla jen for bad weather days... Oba HP sice využívají public transport, ale nedokázala jsem si představit, jak jezdím s dvěma prcky autobusem, abychom se někam podívali. Nicméně, byla to první rodina, kterou jsem viděla na profilu, tak jsem jim napsala, jestli bych mohla mít pár otázek na věci, které jsem nenašla. Bohužel bez odpovědi, tak jsem je druhý den smazala.


#3 family Chappaqua, NY

OK, tak rodinka kousek od mého vysněného NYC! Dvě děti - holčička (4) a chlapeček (2), takže ňuňánci, podle fotek vypadali jako happy family, velký, moc pěkný dům.
ALE oba HP Britové a já letím do Ameriky kvůli americké kultuře, takže to byl malinko mínus. HD pracuje v NYC a HM má beauty salon, který je v cottage pro au pair (domek vedle domu - 2 pokoje a koupelna. Au pair nesmí být ve svém pokoji, když HM pracuje a musí mít vždy uklizeno, protože tam chodí cizí lidi. Další věc je to, že se bojím i sama doma, natož abych bydlela sama v domě na zahradě... Stále jsem je zvažovala. Jen rules mě dost zaskočily.

When she is at work with the children, she is at work with the children and 100% focused on them. No socializing with other au pairs if she has the children with her. Playdates are fine, where there are other children +/- the same age present. No parties. No men staying over. No smoking. Must be very tidy with her own living quarters. I work in the cottage so I need someone very clean,tidy and respectful of the space. As long as the au pair is at work with a smile on her face, and focused on the children at the appropriate time, she is welcome to go out in the evening.
Čekala jsem, jestli napíšou, nenapsali a po čtyřech dnech si mě smazali.


#4 family Belmont, MA

Ve čtvrtek ve dvě ráno si mě přidala rodina, která žije kousek od Bostonu. Mají dvě holky (5 a 1) a chlapečka (2), HM právnička a HD pracuje v počítačové firmě. A hned v 5 jsem měla mail od HD, že sice hledají spíš starší au pair, ale že se jim líbí my perspective and drive. Všichni 3 prckové chodí každý den do daycare, takže bych měla práci spíš ráno a odpoledne a přes den bych mohla chodit cvičit nebo tak.
Zatím si píšeme s HD přes mail, ale o víkendu by měl proběhnout první Skype.

We tend to only look at slightly older au pairs, but bou seem to have a great range of travel experiences already and a strong sense of personal growth, and you clearly spend time regularly responsible for children including your siblings. I am very interested to understand if you would be confident in managing three kids at once, and what you would want to study while in the US.
I když je zatím brzy a rodina hledá novou au pair už na mid-july, mám z nich super pocit a Skype bude už dneska večer!


#5 family fairly small town, Connecticut

CC má zřejmě systémovou chybu a nepřišel mi mail o tom, že mám na profilu další rodinu... takže nemůžu říct odkud má potencionální future HF přesně je.
Mají dvě holky (9 a 13) které milují Disney, tak myslím, že je asi zaujala moje profilovka haha. Rodina je hodně aktivní - holky hrají, chodí na gymnastiku, HD jezdí na kole, HM dělá jógu. Několikrát jsem na jejich profilu četla o au pair jako o "part of the family", ale povětšinou mi to přijde spíš jako by au pair měla být chůva/velká sestra/asistentka/řidička/uklízečka/vše najednou. Připravit holkám oběd a dát jim do tašky věci, které budou ten den potřebovat, každý den 2 hodiny úklid (včetně úklidu pokojů holek) či errands.

Nechci být moc "picky", rodina vypadá hrozně mile, ale například já jsem se ve 13 kolikrát sama starala o svojí mini ségru a nedokážu si představit, že by mi v tomhle věku cizí holka připravovala věci do tašky nebo tak...



Průběžně vás budu informovat, jak to se kterou rodinou vypadá, jestli přibyl někdo nový... A celkově tu teď asi nic moc zajímavějšího nebude haha. Určitě ale k My Au Pair Application přidám ještě Photos & Host Family Letter jako třeba možnou inspiraci.

Zdravím do všech koutů světa a držte mi prosím palce!
Dee x

No comments:

Post a Comment