Monday, February 22, 2016

My Au Pair Application: Photos


Nedílnou součástí každé au pair přihlášky jsou fotky. Každý může do svého profilu nahrát 5-20 fotek - měly by to být převážně fotky s dětmi, vaší rodinou či blízkými přáteli.
Já jsem nakonec nahrála 18 fotek ve většině (no v 99%) se svojí rodinou. Fotky s přáteli jsem nedala žádné, protože mi bylo hloupé takhle zveřejňovat svoje "selfies" a úplně mi stačila zrcadlovka z praxe...


  1. Založila jsem si složku, kam jsem si postupně kopírovala veškeré reprezentativní/vhodné fotky, které jsem našla.  Zřejmě mě moje budoucí HF uvidí i v tom "horším světle", ale použila jsem jen fotky, kde vypadám opravdu jako člověk a ne jako zombie (víkendy a vlastně každý den, kdy jsem ráno líná se líčit), takže jsem vybrala hlavně fotky, které působí pozitivně a příjemně (doufám haha).
  2. Po výběru fotek jsem si je pomyslně rozdělila do skupinek, ze kterých jsem potom dělala koláže - jsem v tomhle hrozný perfekcionalista, takže jsem se s tím snažila malinko pohrát a ne tam jen naházet 20 fotek a čus. Další věc je, že například v telefonu mám od září přes 4000 fotek a to většinu nepovedených záběrů mažu, takže vybrat 20 fotek by byl trochu oříšek.
  3. Vymýšlení popisků - do každé koláže jsem vložila kratičký nadpis, který fotku vystihuje/vysvětluje, co je na fotce k vidění.
  4. Samotné nahrávání fotek. No. Vše trvá věčnost, takže doporučuji připravit si kafe a nervy. Já je nahrávala asi hodinu, protože jsem několikrát obměňovala pořadí, ve kterém budou fotky postupovat.
  5. Vymýšlení popisků vol. 2 - to jsem opravdu nečekala, ale nezbývalo mi moc času, takže jsem fotky jen trochu víc okomentovala (se spoustou gramatických chyb).
  6. Prohlédnutí celé vaší galerie a následný pocit hrdosti a radosti, protože už to máte za sebou a nevypadá to vůbec zle haha.
V příštím díle My Au Pair Application se můžete těšit na Host Family Letter!

This is my mom Michaela, my little siblings Tomášek and Štěpánka and me.
They are really important to me.

In year 2013 we spend 3 weeks in Sri Lanka with my dad Martin, his wife Renata and my siblings Martin and Jůlinka.

I passed my driver's license course in 2014 so I am able to drive in snow and extreme weather conditions.


When we were in Bulgaria in 2014 we went on a boat trip with pirates and children looked for a treasure.

In year 2015 I attended school practice at the Andel's Hotel Prague where I was both waitress and cook.

In 2011 we went to Italy with my family and spent there 2 weeks.
We had a lot of fun on the beach together.

I love baking as I said in my application.
In this picture you can see me making the Vánočka in 2014 and in the photo belove I am making cukroví with my brother in 2013.

For my 18th birthday I had a big celebration where were my whole family.
(WAS!!! asi nejhorší ze všeho)

You can see my best experience ever in the first photo - an elephant bath.
In the second one you can see me facing my biggest fear.

We have an Army Museum in my hometown so we visited it in summer 2014.

We were invited to a traditional wedding of one of my dad's friend in Sri Lanka.

In this photo I am with my half Czech half Mongol cousins Jára and Theo at our great-grand parent's celebration.

Last summer we went on a trip to Nessebar in Bulgaria where we visited the Film Museum.

2 years ago we went to France where we went to Disneyland and spent the whole day there.

We also went to an aquapark when we were in Bulgaria last summer.

There is a wax museum Grévin in Prague and there are a lot of famous people and fairy beings.


Swimming is FUN!

We met a lot of kind and great people in Sri Lanka.
Especially these girls that wanted to take a photo with me.

No comments:

Post a Comment