Thursday, May 19, 2016

13


  1. Mým oblíbeným číslem je 13
  2. V pátek 13. mám vždy skvělý den 
  3. Narodila jsem se 13. května (ale pátek to nebyl) 
  4. 13. prosince jsem udělala řidičák a když jsem si ho šla vyzvednout, na úřadě jsem dostala číslo 13 
  5. U připouštěcí zkoušky jsem si přála vylosovat Velkého Gatsbyho nebo Harryho Pottera, vybrala jsem číslo 13 a byl to Velký Gatsby 
  6. Nejčastěji sleduji čas ve 13:13 (v porovnání s ostatními časy, kdy se hodiny i minuty shodují) 
  7. V České republice existuje od roku 1989 společenství pod názvem „Sekce 13“. Sekce 13 prosazuje pátek třináctého jako šťastný den - že bych se přidala do klubu!? 
  8. Na Velký pátek byl ukřižován Ježíš Kristus a při Poslední večeři sedělo u stolu třináct lidí a ten třináctý z nich byl Jidáš, který Krista zradil. 
  9. Židé považovali třináctku za nešťastnou, protože třináctým písmenem v hebrejské abecedě je písmeno M, což je první písmeno ve slově Mavet, které znamená „smrt“. 
  10. Každý rok se vyskytuje alespoň jeden pátek třináctého 
  11. Pátek třináctého mají všechny měsíce, které začínají nedělí 
  12. Mnohé letecké společnosti vynechávaly ve svých letadlech cíleně 13. řadu a některé tak činí ještě stále. 
  13. Některé zahraniční pojišťovny uvádí, že v pátek třináctého dochází k většímu množství pojistných událostí než v jiné dny. 
Co si o tom myslíte vy? Mýtus nebo na tom něco bude?


Friday the 13th, May 2016


První a poslední pátek 13. v tomto roce. A já slavila narozeniny. 20.
Jak už jsem psala v minulém článku, ve čtvrtek jsem dostala antibiotika a začala jsem brát prášky na alergii, takže jsem byla vyčerpaná a vstávala v 11. Už měsíc nechodím do školy, ale přesto jsem se pěkně dlouho pořádně nevyspala... Ve 13:00 jsme šli s bráškou a ségrou k zubařce, dali si zmrzku za to, jak byli stateční a já pak vyrazila do Prahy.

Sešla jsem se s kamarádem z Kypru a v Bontonlandu (po hodně dlouhém hledání obchodu) jsem koupila (po dalším vyčerpávajícím hledání) dárek strejdovi k narozeninám. S "Yorkosem" jsme udělali menší divadýlko ve Starbucks, hodili jsme selfie na Václaváku a já se chystala k metru. V tu chvíli nás ale odchytil pán, který nabízí projížďky na Segway. Na otázky v angličtině jsem schválně odpovídala česky, aby poznal, že opravdu nemáme zájem. Hmm. Nakonec jsem to zkusila! A je to celkem sranda, jen těch 800kč za 30 minut!? Bohužel nejsem turista, co plánuje rozházet všechny prachy v Praze.
No a hádejte co? Giorkos do toho nešel, protože byl pátek 13.! Já si to užila, byť jen na chvilku.




Zdroje: Wikipedie a Novinky.cz





No comments:

Post a Comment